شرکت نگهبان شیمی

تولید محصولات شیمی ساختمان

شرکت نگهبان شیمی

تولید محصولات شیمی ساختمان

آب بند کننده پوششی

آب بند کننده پوششی

آب بند کننده پوششی یکی از مواد آب بند به صورت مایع تک جزئی با بنیان شیمیایی اکریلیک بدون حلال با پایه آبی و دارای قدرت چسبندگی بالا به انواع مصالح ساختمانی میباشد.

موارد کاربرد:

از آنجا که غشای کاملاً چسبنده ای که این ماده در زیر کار ایجاد می کند 100% آب بند می باشد. در مواردی نظیر پوشش ورقه های آزبستی غشای واترپروف ایجاد شده تضمینی برای تمامی سطوح مانند سقف ، شیروانی ، جداول خیابانی ، پشت بام ، بالکن ها و مناطقی که دارای بار ترافیکی هستند ، می باشد . همچنین برای تمامی سطوح زیر کار اعم از بتنی ، چوبی ، فلزی ، قطعات بتنی حاوی الیاف و بیتومن کاربرد دارد .

ویژگی ها و اثرات :

از ویژگی های این ماده می توان به جلوگیری از رشد و تکثیر باکتریها و کپک به روی سطوح ، مقاومت در برابر عناصر مخرب محیطی مانند اشعه UV و گاز CO2  ، انعطاف پذیری بسیار زیاد ، جلوگیری از انعکاس صوت ( اکوستیک ) ، قابلیت اجرا در سطوح عمودی و افقی ، مقاومت در برابر ترافیکی بالا ، قابلیت انعکاس نور تا 70 درصد و سهولت پاک شدن از آلودگی با شستشو را نام برد .

مقدار مصرف :

مقدار مصرف این ماده با توجه به جنس سطح و ضخامت آن متفاوت است . در سطوح بتنی با ضخامت 500 میکرون ، 760 گرم در هر متر مربع و با ضخامت 200 الی 300 میکرون ، 300 گرم در هر متر مربع نیاز است . در سطوح فلزی برای پوشش با ضخامت 350 میکرون ، دو لایه از این ماده معادل 530 گرم و پوشش با ضخامت 200 الی 300 میکرون یک لایه از این ماده معادل 300 گرم مورد نیاز است .

روش مصرف :

پس از بررسی تمامی جزئیات سطوح مورد نظر ، آب بند کننده پوششی باید بر روی تمامی لوله ها ، دیوارها و روزنه ها اجرا گردد که برای به دست آوردن مقاومت بالا در مقابل باران و رطوبت بین 24 الی 48 ساعت پس از اجرا زمان لازم است . برای اجرای بهتر توجه به نکات زیر الزامی است :

1-       تمامی سطوح را قبل از اجرا باید از هر گونه گرد و غبار و چربی تمیز نمود .

2-       برای سطوح صاف می توان از اسپری ، قلم مو یا پیستوله استفاده کرد .

3-       رقیق کردن مایع با آب از کیفیت محصول می کاهد .

4-       درب ظرفها باید همیشه بسته نگه داشته شود .

شرایط و مدت نگهداری : در محل خشک و در دمای 5 تا 35 درجه سانتیگراد به مدت یکسال در بسته بندی اولیه

بسته بندی : سطل 20 لیتری

توجه :

1-       سمی نیست و غیر قابل اشتعال می باشد .

2-       مایع بد بو نیست و در رنگهای مختلف قابل عرضه می باشد .

3-       در صورت تماس با بدن کافی است همان قسمت با آب شسته شود و استفاده از هر گونه حلال برای شستشو مجاز نمی باشد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد