شرکت نگهبان شیمی

تولید محصولات شیمی ساختمان

شرکت نگهبان شیمی

تولید محصولات شیمی ساختمان

فوق روان کننده زودگیر

فوق روان کننده زودگیر

فوق روان کننده مایع از نسل سوم فوق روان کننده ها و بر پایه پلی نفتالین می باشد . این ماده همانند PC علاوه بر خاصیت فوق روان کنندگی ( افزایش اسلامپ ) قابلیت تسریع در گیرش بتن را دارد .

موارد کاربرد :

این فوق روان کنــنده به طور کلی در مواردیکه لازم است گیرش بتن تسریع گردد ، کاربرد دارد . مانند قالب ریزی در هوای سرد ، کاهش زمان قالب برداری و کلیه مواردی که به دلایلی در زمان کمتری نسبت به زمان معمول اجرا می شود .

ویژگی ها و اثرات :

این محصول با اثراتی که بر روی ذرات سیمان می گذارد ، باعث می شود هیدراتاسیون تسریع شود ، همین عامل موجب افزایش دمای بتن نسبت به حالت معمول می گردد . این افزایش عاملی مناسب در جهت حفاظت بتن در برابر دمای پایین هوا می باشد . لذا می توان با استفاده از این محصول از اعمال تمهیدات دیگر مانند گرم کردن مصالح سنگی و آب کاست .

مقدار مصرف :

 مقدار مصرف بسته به نوع کاربرد و به عبارت دقیق تر مقدار اسلامپ بتن مورد نظر متغیر است که مقدار آن با ساخت طرح های آزمایشگاهی در محل کارگاه و یا آزمایشگاه مرجع تعیین می گردد . در هر صورت دوزاج پیشنهادی برای کارهای معمولی در محدوده 4/0 تا 2/1 در صد وزن سیمان می باشد .

روش مصرف :

این ماده را می توان پس از اختلاط همه اجزای بتن و یا همراه با آب اختلاط به مخلوط بتن اضافه نمود ، مدت زمان 40 ثانیه تا 5/1 دقیقه برای انجام واکنش های لازم کافی است .

شرایط و محل نگهداری : به دور از تابش مستقیم نور خورشید و در دمای صفر الی 50 درجه سانتیگراد .

بسته بندی : گالن های 24 و بشکه های 220 کیلوگرمی و تانکرهای1000 لیتری ( به سفارش خریدار )

توجه :

1-       فوق روان کننده الزامات استاندارد ASTEM C494 آمریکا را برآورده می کند .

2-    فوق روان کننده در دراز مدت نه تنها هیچگونه تأثیر منفی بر روی بتن ندارد بلکه دوام آنرا بیشتر و به این طریق عمر مفید سازه را افزایش می دهد .

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد